ELITE King Air Throttle Quadrant for Pro Panels

 
 

Elite King Air Throttle Quadrant for Pro Panels představuje nejvyšší možnou úroveň kvality ovládání turbovrtulového pohonu, avšak je možné jej využít i pro ovládání turbínového pohonu (v simulátoru Elite - např. v případě ovládání modulu MD-81). Po připojení jsou všechny fce kvadrantu v simulátoru Elite automaticky nastaveny, pro zpětnou kompatibilitu se simulátory FS 2004, FSX, X-Plane je nutná instalace příslušného "plug-inu" (ovladače).

Cena 11 314,05 Kč bez DPH
13 690 Kč    
Kód produktu 1137
Kategorie Hardware
 
  • Popis
 

V případě, že používáte hardwarové konzoly ELITE Pro Panel SE a ELITE Pro Panel II, máte možnost namísto defaultního plynového MEP kvadrantu pro pohon dvoumotorových letounů s pístovým pohonem, též konfiguraci pro jednomotorové letouny v klasickém uspořádání Mooney/Cessna (viz. ELITE Cessna/Mooney Style 3 Element ECU), avšak nabízí se též pokročilá verze plynového kvadrantu pro turbovrtulový pohon, který lze použít např. i u turbínového pohonu (tzv. ELITE King Air Throttle Quadrant for Pro Panels). Plynový kvadrant byl navržen přímo pro modul letounu King Air B200 se všemi typickými vlastnostmi směřující do ovládání turbovrtulového pohonu. Jisté odlišnosti vám tak umožňují plynule ovládat pohon letounu King Air B200 ve zcela realistickém formátu / konfiguraci. Plynový kvadrant je však určen výhradně pro konzoly Pro Panel SE a Pro Panel II. U těchto konzol máme možnost jednoduše vyjmout původní kvadrant a během pár minut jej nahradit konfigurací pohonné jednotky, kterou chceme právě létat.

Plynový kvadrant se zapojuje přímo do konzoly Pro Panel SE, Pro Panel II na příslušný sériový port, což je otázka dvaceti vteřin. Nevyžaduje napájení, neboť po zapojení kvadrantu ke konzole dojde k automatické detekci, o kterou se postará řídící jednotka konzoly. V důsledku toho jsou všechny fce okamžitě dostupné v simulátoru Elite Pilot v8. Totéž se týká kompatibilty zařízení se simulátory FS 2004, FSX, X-Plane.

Klasické uspořádání plynového kvadrantu sloužící pro maximálně realistické ovládání turbovrtulového pohonu se liší nejen vybavením, způsobem ovládání, ale též nastavením jednotlivých režimů, které jsou pro turbovrtulový pohon typické. V klasickém dvoumotorovém uspořádání se nám zde nabízí možnost asymetrického ovládání výkonu v dopředném i reverzním režimu (první dvě páky) včetně detekce příslušných poloh režimů, ovládání otáček vrtule včetně zapraporování (prostřední dvě páky) - rovněž včetně detekce příslušných režimů a samozřejmě též typická konfigurace regulace ventilu palivového regulátoru - včetně detekce polohy LOW/HIGH (dvě poslední páky vpravo).

Ovládání pohonu v maximálně autentickém modulu letounu King Air B200 (simulátor Elite v8.xx) ve spojení s realistickou odezvou podélného i příčného vyvážení, je doslova nutností pro docílení maximálně autentického ovládání letu v běžných provozních konfiguracích - včetně pojíždění. Díky několika různým režimům je let s tímto kvadrantem na letounu King Air B200 zcela autentický a ve spojení s realistickou odezvou podélného i příčného vyvážení máte v kabině zejména v začátcích přesného létání podle přístrojů více práce než se na první pohled může zdát.

- replika plynového kvadrantu King Air B200
- autentické měřítko
- všechny fce součástí
- 2x páka pro ovládání dopředného i zpětného výkonu
- 2x páka pro ovládání otáček vrtule včetně praporování
- 2x páka pro ovládání regulace ventilu paliva
- detekce režimů nastavení všech konfigurací
- autentické - detailní vyobrazení detekce režimů
- snadná instalace
- kompatibilita s Elite v8.xx
- kompatibilita s FS 2004, FSX, X-Plane
- vysoká kvalita zpracování
- autentický způsob ovládání
- výhradně pro Elite Pro Panel SE
- výhradně pro Elite Pro Panel II

Plynový kvadrant ve stylu "King Air B200" přináší kompletní dohled na turbovrtulovým i turbínovým pohonem. Zpětná kompatibilita z něj činí i vhodný typ rozšíření v simulátorech FS 2004, FSX, X-Plane, avšak maximální míry autenticity a reálné odezvy docílíte výhradně jen se simulátorem Elite Pilot v8. Výhoda však spočívá v možnosti ovládat pohon tímto kvadrantem u všech typů letounů - tedy včetně jednomotorových, což znamená,že je možné kvadrant použít i u jednomotorových a dvoumotorových letounů s pístovým pohonem - jen zkrátka nevyužijete ty fce, které jsou typické pro turbovrtulový a turbínový pohon.