ELITE Mel Throttle USB

 
  • 1 z 4
 

Elite Pilot Series 8.xx, Microsoft Flight Simulator 2002, Microsoft Flight Simulator 2004, Microsoft Flight Simulator X, Prepar3D, X-Plane 9 & 10. Mel Throttle USB nainstalujete a připojíte během pěti minut, přičemž v FS, X-Plane i Elite Pilot jsou všechny fce automaticky plně zpřístupněny - bez nutnosti programování - včetně vyhodnocení zpětného tahu (revers). Pokud zvážíte dostupné plynové kvadranty na trhu pro civilní létání, či metodiku výcviku s využitím desktopového simulátoru, Mel Throttle USB nabízí maximální užitkovou hodnotu za stále přijatelnou cenovou relaci.

Cena 9 495,87 Kč bez DPH
11 490 Kč    
Kód produktu 129
Kategorie Hardware
 

ELITE Mel Throttle USB se vyznačuje maximální kvalitou zpracování typickou pro značku ELITE. V praxi se jedná o ME (Multi-engine) plynový kvadrant, kterým lze ovládat jak jednomotorové, tak i dvoumotorové letouny - popř. i čtyřmotorové letouny (např. v FS a X-Plane), pokud je to zapotřebí. Ve vší podstatě je však tento plynový kvadrant vhodný pro zastoupení ovládání pístového, turbovrtulového, popř. turbínového pohonu jednomotorových až dvoumotorových letounů. V případě pístového pohonu je k dispozici klasické uspořádání zdvojeného asymetrického ovládání plynové přípusti, nastavení otáček vrtule, nastavení chudosti/bohatosti směsi. V případě turbovrtulového a turbínového pohonu vám může ovládání směsi zastoupit palivový kohout (např. u letounu King Air B200). Výhoda plynového kvadrantu spočívá též v tom, že na jeho základně najdete jak ovladač pro ovládání vztlatkových klapek, tak i podvozku.

ELITE Mel Throttle USB oceníte též v rovině kompatibility, kdy je možné jej připojit k simulátorům FS 2002, FS 2004, FSX, Prepar3D, X-Plane 9 & 10. Primárně byl však navržen pro automatickou podporu simulátoru Elite Pilot v8.xx. V simulátorech řady FS a X-Plane se uživatelům díky samostatným ovladačům v podobě softwarového modulu nabízí automatická aktivace zpětného tahu v případě, že je letoun osazen zpětným tahem motoru z hlediska matematicko-fyzikálního modelu pohonné jednotky. Znamená to, že kvadrant v případě FS, X-Plane 9 / X-Plane 10 automaticky rozpozná o jaký typ letounu se jedná a zpětný tah přiřadí zcela automaticky - bez nutnosti programování zpětného tahu v nějakém externím editoru. Tato výhoda je oproti ostatním plynovým kvadrantům naprosto unikátní a nabízí tak možnost ovládat v simulátoru téměř jakýkoli typ letounu. U simulátoru Elite Pilot v8.xx je kvadrant připraven pro všechny typy jednomotorových i dvoumotorových letounů nezávisle na typu pohonu s tím rozdílem, že software sám vyžaduje speciální kalibraci v simulátoru dle doporučené konfigurace pohonné jednotky. Navíc v simulátoru Elite Pilot v8.xx se nabízí možnost u jednomotorových letounů zastoupit též funkci vyhřívání karburátoru na pravou páku pro ovládání směsi. Tato korelace přídavných funkcí využití kvadrantu je podporována výhradně v Elite Pilot v8.xx.

Funkce:

- všechny součástí z kovu
- odolný materiál
- špičková kvalita (ELITE)
- precizní konektivita USB
- samostatné ovladače pro FS a X-Plane
- duální asymetrické uspořádání ME
- automatická podpora zpětného tahu
- spínač pro ovládání klapek
- spínač pro ovládání podvozku
- automatická podpora zpětného tahu
- snadná údržba a pozáruční servis
- možnost ovládat SE i ME letouny
- podpora pístového pohonu
- podpora turbovrtulového pohonu
- podpora turbínového pohonu
- připojení na volný USB port
- nevyžaduje externí napájení


Kompatibilita:

- FS 2002
- FS 2004
- FSX
- PREP3D
- X-PLANE 9
- X-PLANE 10
- ELITE PILOT v8.xx *


* Speciální korelace funkcí Mel Throttle možná výhradně s využitím software Elite Pilot v8.xx (www.flyelite.cz). Např. doporučená auto-kalibrace pro různorodý typ pohonné jednotky, možnost zastoupit vyhřívání karburátoru na pravou páku ovládání směsi u jednomotorových letounů pístového pohonu.