Carenado Piper PA-34T Seneca II

 
  • 1 z 7
 
Simulace letounu Piper Seneca PA-34T Seneca II pro FSX a Prep3D. Na trhu pravděpodobně nejlepší volba tohoto letounu a to jak na požadavky grafické, tak i letové. Plusem je definitivně velmi dobrá optimalizace FPS a tak létání s 3D virtuálním kokpitem v tomto ohledu nečiní žádné potíže. Hardwarové požadavky: Windows XP mit SP3, Windows Vista, Windows 7 (32 nebo 64-bit), nebo Windows 8, Microsoft Flight Simulator X (SP1 a SP2, popř. Acceleration Pack), Pentium V/2GHz, 2 GB RAM (4GB RAM doporučeno), 512 MB VRAM.
Cena 1 073,55 Kč bez DPH
1 299 Kč    
Kód produktu 1234
Kategorie Letouny
 
  • Popis
 

Piper Seneca je jedním z nejčastějších letounů, se kterými se většina pilotů všeobecného letectví poprvé setkává za účelem MEP doložky (tedy přeškolení na dvoumotorové letouny). Seneca je jedním z nejvíce rozšířenějších typů právě pro tento účel. Oproti jednomotorovému letounu máme na palubě v tomto případě méně času a více práce současně, takže přeškolení samotné patří mezi další zajímavá dobrodružství v začátcích létání na dvoumotorových letounech. Senecu "na ruku" známe z reálu i ze simulátoru ELITE. Replika Carenada samozřejmě patří mezi "next-gen" letouny pro FSX a Prepar3D a opět po vzoru všech předchozích modelů z produkce tohoto vývojáře se jedná o lepší průměr na trhu a to i s přihlédnutím na řadu freewareových modifikací. Excelentním a zároveň převažujícím článkem je opět grafický kontext. Grafika je velmi dobrá a to jak z pohledu externího modelu letounu a HD texturování, tak i z pohledu kvality zobrazení 3D virtuálního kokpitu včetně výbavy. V tomto směru je zbytečné cokoli vytýkat, protože jsme si na kvalitu modelů z dílny Carenada v tomto ohledu již zvykli. Letový model je opět příliš lineární a jsou to takové "dvě Cesny dohromady". Fyzika opět zaostává za grafickým ztvárněním, což můžeme brát v poslední době jako typický trend Carenada. Zkrátka kvantita v tomto směru výrazně vytlačuje kvalitu. I tak však patří tato verze pro FSX a Prepar3D mezi lepší modely soudobé nabídky a pořízením nic nezkazíte, avšak zároveň nic extra nevylepšíte. Přemýšlet nad tím, jaký typ Senecy bych zvolil pro kondiční létání v případě, že Senecu létám v reálu je jasný (verze ELITE nabízí to, co reálná Seneca v praktické pilotáži včetně výbavy promítající se jak do analogové verze, tak verze se zástavbou EFIS v podobě skleněného kokpitu). Pokud však nemůžete Senecu létat na ELITE, doporučuji model od Carenada.

- simulace PA-34T Seneca II
- optimální letový model 
- dvě samostatné verze součástí
- HD externí textury
- plně funkční 3D virtuální kokpit
- 3 samostatné livreje
- 1x dvoulistá vrtule
- 1x třílistá vrtule
- IFR certifikace
- HD digitální stereo
- 4 samostatné PDF manuály
- 12-ti stránkový POH
- FSX a Prepar3D kompatibilní

Není problém létat Senecu na FSX a Prepar3D v tomto provedení pokud znáte odlišnou odezvu z reálu, popř. jiného typu simulace. Snadno lze následně tyto rozdíly zahrnout i do vlastní přípravy létání na simulátoru FSX, popř. Prep3D. Pokud se chystáte na MEP a chcete předem znát odpovědi na všechny otázky tohoto typu výcviku a naučit se předem prakticky všechny procedury spojené s MEP, ELITE je v tomto případě jedinečná příležitost bez kompromisů.