Cessna Citation Mustang X

 
  • 1 z 13
 
Cessna Citation Mustang je vhodným příkladem vyvážených prvků realistického kontextu s dokonale ovládnutou grafickou stavbou programu i jeho využitím. Letoun výtečně zvládá létání podle čísel a jeho charakteristika letového modelu patří mezi to nejlepší, co můžete na poli lehkých jetů VLJ dnes očekávat. Simulace avioniky G1000 je zapotřebí brát s jistou rezervou, avšak řada základních i pokročilých funkcí je prezentována v dostatečné autentické rovině. Hardwarové nároky jsou minimální a k provozu stačí počítač, který zvládne FSX. Na pevném disku je však zapotřebí vyčlenit prostor 650 MB. Cessna Citation Mustang je jedním z kvalitnějších titulů poslední doby a pokud se chcete seznámit s lídrem na poli VLJ jetů, pak by vás Mustang rozhodně neměl minout.
Cena 1 156,20 Kč bez DPH
1 399 Kč    
Kód produktu 863
Kategorie Letouny
 
  • Popis
 

Nový letoun Cessna Citation Mustang byla vydána ve spolupráci s výrobcem Cessna Aircraft Company. VLJ je na poli všeobecného letectví poměrně nový termín a prezentace možností Cessny Mustang prostřednictvím letecké simulace se stává ideálním marketingovým doplňkem výrobce Cessny. Možnost seznámit se s vybavením letounu, jeho vlastnostmi i výkony přímo ve spojení s FSX dnes vítá mnoho potenciálních kupců tohoto letounu. Výhoda nového modelu Cessny Mustang spočívá především v ideální kombinaci výkonu, dosahované cestovní rychlosti a především z vlastností, které jsou typické pro jety. Navíc je letoun certifikován pro jednočlennou posádku, což znamená, že druhý pilot není nutný a to i přes pokročilé vlastnosti letounu i dosahované výkony. Výrobce Cessna se tak přímo podílel na tvorbě simulátoru Citation Mustang a na výsledném produktu je to opravdu znát. Jedná se defacto o virtuální exkurzi na palubu tohoto letounu a také první možnost seznámit se s pilotáží v roli PIC.

Jedná se defacto o proudový obchodní letoun. Standardní konfigurace interiéru je uspořádána pro čtyři cestující a dvoučlennou posádku v kokpitu. Výhoda však je, že pilotáž letounu nevyžaduje kopilota. Mustang poprvé vzlétl 23. dubna 2005 a typovou certifikaci FAA obdržel 8. září 2006. Zároveň se jednalo o první letoun tohoto typu, který se snadno vypořádá i s podmínkami námrazy. Vzhledem ke skutečnosti, že je Mustang VLJ, nabízí mimořádně kvalitní letové vlastnosti a díky plně integrované avionice v uspořádání skleněného kokpitu neklade Mustang zvláštní požadavky na jeho pilota. Létání s Mustangem je předvídatelné a zcela nezáludné. O pohonnou jednotku letounu se stará dvojice motorů Pratt & Whitney Canada PW615F. Podvozek letounu je zatahovací a je osazen protiskluzovým systémem.

Simulace letounu si klade za cíl objasnit vlastnosti letového modelu v součinu s jednoduchou pilotáží v podobě skleněného kokpitu G1000. Zároveň však jasně deklaruje výkonnostní parametry letounu, které předčí všechna očekávání. Navíc není letoun náročný na hardware, což ocení především ti uživatelé, kteří vlastní průměrný počítač pro provoz FSX.

- velmi detailní externí model letounu
- 6 detailních livrejí
- speciální grafické efekty
- nespočet dílčích animací mechanizace
- textury ve vysokém rozlišení
- interaktivní kabina pro cestující
- interaktivní 3D virtuální kokpit
- 2D panely včetně simikon
- skleněný kokpit v podobě G1000
- pokročilý letový model
- nenáročné na fps
- vydatná dokumentace (POH)

Vlastnosti G1000:

- PFD, MFD
- reálné stránkování
- mini-mapa na PFD
- podpora WAAS/APP
- pokročilý systém FADEC
- detailní model autopilota
- podpora letového plánu FSX
- CAS
- detailní audio-panel včetně playeru .WAV
- funkční přetlaková kabina
- autentické ozvučení avioniky
- reálné osvětlení kokpitu

Autopilot:

- ROL, HD, VOR, LOC, GPS, ALT HOLD, ALTS, PIT, VS, FLC