Flight 1 Bf-109 G X

 
  • 1 z 20
 
Další vysoce zdařilá simulace warbirdu pro FS 2004 a FSX. Flight 1 při vydání každého titulu sleduje i ty největší detaily, takže si v jejich případě vždy můžete být jisti co možná nejvyšší mírou kvality a efektní "hands-on" pilotáží. Velmi oceňujeme přístup vývojářů k autentické podobě 3D kokpitu, nejvíce výhledu z letounu a plně funkčním přístrojovému vybavení včetně možnosti používat úkony v každé letové konfiguraci. Pokud je warbird pro FSX detailní a reflektující reálnou předlohu, pak simulovaný let dnes představuje nejvyšší možnou úroveň zábavy a zároveň pilotážních dovedností. Ideální volbou je také pro majitele holografické vizualizace iWear VR920, neboť 3D kokpit patří k tomu nejlepšímu, co Bf-109 nabízí. Když k tomu přidáme ještě velmi "čitelný" mat-fyz model a hlavně nelehkou úlohu během vzletu, přistání i pojíždění, pak je právě tento typ letounu dalším klenotem do sbírky všech příznivců simulovaných warbirdů. Hardwarové požadavky jsou minimální: jediným limitujícím prvkem je volný prostor na HDD a v tomto případě si připravte 1.4 GB volného místa!!!
Cena 1 073,55 Kč bez DPH
1 299 Kč    
Kód produktu 645
Kategorie Letouny
 
Warbirdy představují na simulátoru FS ideální příležitost vyzkoušet si zcela jinou úroveň pilotáže. Toto platí obzvlášť v případě, kdy vlastníte dost dobrý knipl a pedály a když si můžete dovolit VR920 (VUZIX), pak právě Warbirdy se stávají nejžádanějším artiklem pro holografickou vizualizaci a to především díky grafickým detailům plně funkční 3D kabiny a co možná nejrealističtější perspektivě výhledu z kokpitu. Létání na letounech s ostruhou v případě holografické vizualizace se nejvíce přibližuje skutečnému vjemu z pilotáže tohoto typu letounů, neboť výhled je značně omezen a samotné přistání vyžaduje stoprocentní koncentraci - obzvlášť se složkou bočního větru. Messerschmitt Bf-109 G není vyjímkou a i když se stal věhlasným stíhačem, dokázal spoustu pilotů zabít právě během přistávací procedury. Létání na Bf-109 i dnes představuje maximální výzvu a z hlediska soudobých pilotů warbirdů si tento um užívají pouze ti nejlepší z nejlepších.

V aeroklubu jsem často slýchával: Z-142 a Z-226 Ti nic neodpustí. Zatímco u Z-142 je třeba především dbát především na minimální bezpečnou rychlost s vysunutými klapkami i bez, u Z-226, jakožto letounu s ostruhou bylo zapotřebí při přistání s bočním větrem pracovat obzvlášť přesně a velmi jemně. Přesná přistávací konfigurace a stoprocentní koncentrace, byly dva klíčové prvky pro úspěšné přistání bez zbytečných komplikací. Mnoho pilotů, kteří dříve létalo pouze letouny s klasickým tříkolovým podvozkem, mívalo problémy s přechodem na ostruhu (zejména u akrobatických pilotů, kteří časem Z-142 v základním akrobatickém výcviku nahradilo např. letounem Extra pro vstup do kategorie Advanced a Unlimited). U Warbirdů máme na simulátoru jedinečnou příležitost zažít rozdíly během přistávání a osvojovat si tak řadu potřebných návyků, které u Cessny, nebo Piperu prakticky nehrozí. Warbirdy na simulátoru rovněž představují jediný typ letounů, které vás nekonečně dlouhou dobu zabaví jen na samotném okruhu (včetně úkonů). Flight 1 Software nám přináší simulovanou repliku letounu Bf-109 G (Gustav) pro Microsoft Flight Simulator X a FS 2004. Součástí simulátoru Bf-109 G jsou navíc verze F, K. Největší důraz byl kladen samozřejmě na co možná nejatutentičtější zážitek ze simulovaného letu s využitím výhledu 3D kokpitu, který z hlediska zpracování a historických souvislostí přináší úplný obraz o tom, jak se letoun Bf-109 ovládal a jakou měl výbavu přístrojového zastoupení v kokpitu. Všechny! budíky v kabině jsou kompletně 3D, cehož si v klasickém 2D SVGA zobrazení ani nevšimnete, ovšem s využitím holografické vizualizace iWear VR920 je tento efekt naprosto dokonalý. 3D kokpit je zkrátka kopmletně 3D a tak výhled z letounu, který nepatří mezi nejlepší, opět přináší vysoce realistický kontext simulované pilotáže. Co je však vůbec nejdůležitější? Proporce letového modelu byly navrženy s ohledem na jistá omezení během přistávacího manévru a nestabilita letounu na minimální bezpečné rychlosti je velmi citelná a tím pádem velmi autentická, což samotný přistávací manévr včetně vzletu a pojíždění, označuje za velmi nebezpečnou záležitost pouze pro ty nejzkušenější letce. Externí model nepředstavuje pouze „jakýsi" vzhled Bf-109, skládá se ze stovek polygonů plně odpovídající reálnému vzhledu modelu. Detaily najdete všude - včetně na helmě pilota uvnitř kabiny. Pozadu nezůstaly ani dílčí animace mechanizovaných ploch a možnost využití všech skutečných úkonů během letu. Paintkit pro tvorbu dalších livrejí je jednou z dalších možností.  Tištěný manuál vás snadno a rychle seznámí s provozními charakteristikami, úkony v kokpitu, ale také technikou pilotáže.

- jediná skutečná replika Bf-109 G pro FSX
- stoprocentní plně funkční 3D kokpit
- individuálně navržená instrumentace jehlových budíků
- 3D instrumentace (včetně palubních přístrojů)
- vysoce realistický výhled z letounu
- precizní letový model
- možnost využití úkonů
- mnoho individuálních animací
- externí model na nejvyšší úrovni
- řada livrejí
- tištěná dokumentace
- ideální pro holografickou vizualizaci
- FS 2004 a FSX kompatibilní

 

Bf-109 G od Flight 1 Software představuje další vysoce realistický model letounu pro FS 2004 a FSX. V tomto případě vás nemůže zklamat vůbec nic. Pokud je pro Vás „Gustav" zajímavou volbou, rozhodně si jej nenechte ujít. Majitelům virtuální reality iWear VR920 (VUZIX), tento model doporučujeme, neboť představuje ideální platformu pro 3D hologram ve spojení pilotáže letounu ze 3D virtuální kabiny. Hardwarové nároky nejsou vysoké, takže model je vhodný i pro slabší počítače. Bf-109 G vypadá velmi dobře i v případě FS 2004, avšak stoprocentně nové prvky jsou typické pro FSX.