RealAir SF-260

 
  • 1 z 42
 
Nejlepší a nejrealističtější volba GA letounu pro FSX a FS 2004. Pokud hledáte něco opravdu vyjímečného, SF-260 od Roba Younga je přesně to, co potřebujete. V tomto případě není třeba o něčem diskutovat, neboť takto si osobně představuji realitu všeobecného letectví pro Microsoft Flight Simulator. Ideální pro nácvik akrobacie, špičkový model pro cestování, skvělé možnosti IFR/VFR, velmi pomůže i pro vstup do reálné akrobacie, popř. k získání rozdílové zkoušky na Z-142. Jeho hlavní výhoda totiž spočívá v matematiko-fyzikálním modelu, plynulosti animace, plynulému průběhu animace jehel. Vývrtka, skluz a výkluz v reálných proporcích výrazně dopomůže k návykům, které později oceníte při pilotáži skutečného dolnoplošníku.
Cena 1 156,20 Kč bez DPH
1 399 Kč    
Kód produktu 605
Kategorie Letouny
 
  • Popis
 

O tento produkt jsme do nabídky usilovali již v době, kdy vznikla první oficiální verze SF-260 pro FS 2004 A Century of Flight. Jsem si jist, že mnoho z vás ví, co dokáže Rob Young (hlavní vývojář společnosti Real Air Simulations) s modely letadel pro Microsoft Flight Simulator. Jeho schopnosti jsou tak vyjímečné, že jej najímá celá řada společností, jako je např. Just Flight, Dreamfleet 2000, Eaglesoft, Flight 1 Software pro své vlastní letouny. Spolupracoval tak na většině klíčových letadlech pro FS 2004 a dnes pro FSX. Vzděláním hudebník, který se v poslední době spíše věnuje komerčním add-onům pro Microsoft Flight Simulator, je také soukromý pilot zaměřující se ve své práci především na všeobecné letectví. Potěšující zprávou je, že každý jeho titul se stane součástí naší nabídky pro vás a dnes do prodeje zařazujeme první a zároveň nejlepší z nich - Aermacchi SF-260. Rob Young si moc dobře uvědomuje pozici soudobých komerčních add-onů pro FS a sám v mnoha rozhovorech uvádí, že nejdůležitější pro každý komerční add-on je to, aby byl tento co možná nejvíce optimalizován. Sám potvrzuje, že nejdůležitějším aspektem pro stoprocentní satisfakci virtuálního létání je konstantní a nadprůměrný průběh FPS. Plynulost animace je tak pro něj tím nejzásadnějším prvkem každého produktu. Pravdou je, že v případě řady add-onů je tento trend spíše ojedinělý. K čemu je stoprocentní odezva avioniky, všechny budíky v kokpitu, vysoké rozlišení 3D kokpitu, když letoun nelze létat v plynulé animaci, když musíme dělat maximálně tak 15-ti stupňové zatáčky, abychom docílili kompromisů z hlediska FPS? Pokud není add-on letounu plynulý, veškeré pozlátko jeho grafické stavby i interakce avioniky přijde vniveč, neboť mat-fyz. model v takových případech sotva můžeme z důvodu nízkého FPS adekvátně posoudit.

Z výše uvedených skutečností vyvinul Rob Young vlastní speciální technologii „smooth gauge technology", díky níž je animace a optimalizace jehel jednotlivých přístrojů naprosto plynulá v každé situaci během letu - včetně! akrobatických manévrů. Jakoby engine pohánějící tento model nebyl DIRECT 3D, ale OPEN GL. Díky tomu, jsou jeho modely v současné době v souvislosti s všeobecným letectvím považovány za nedostižné... Zatím opravdu neexistuje model letadla, který by něco podobného dokázal, byť jen z 50-ti procent. Konkurence zatím nemá žádnou odpověď na jeho produkty ve smyslu dokonalé optimalizace FPS, špičkové úrovně mat-fyz. modelu (včetně simulace vývrtky) a hlavně brilantnímu zpodobnění 3D virtuálního kokpitu ve vysokém rozlišení, ve kterém nejenže vše je plně funkční, ale právě plynulost animace jehel představuje vrchol soudobé tvorby komerčních letadel pro FS.

Aermacchi SF-260 vzlétl již v roce 1964 a s odstupem času můžeme konstatovat, že se stal vůbec celosvětově nejúspěšnějším základním cvičným letounem. V první fázi se vyráběl výhradně civilní model SF-260A, avšak díky jedinečným parametrům se v roce 1974 výroba orientovala také na vojenský průmysl a vznikl typ SF-260B s typickými úpravami vyvinutými primárně pro vojenství - výcvik pilotů a vše vyvrcholilo modelem SF-260M zahrnující např. silnější podvozek, modifikované křídlo a náběžnou hranu. Následovala další vylepšení s větším rozpětím křídel (SF-260C). SF-260E a F se staly standardem pro vojenský cvičný letoun včetně lehké útočné varianty, zatímco SF-260TP je turbovrtulová verze pro ryze vojenské využití. SF-260 je však i dnes velmi populární letoun pro řadu movitých soukromých pilotů a mnoho letounů tak létá nejen v U.S., ale především v zemích EU. Nejedná se však o levný letoun a to právě kvůli nedostižné letové charakteristice i ekonomice provozu.

Jedná se o letoun, který zvládá tři úlohy současně: komfortní cestování, IFR/VFR, akrobacii. Mnohostrannost využití z jedné jediné konstrukace je tak každodenní zárukou jeho provozu.

Matematicko-fyzikální model simulované verze byl dotažen do maxima. Špičková stabilita, snadná ovladatelnost na malých rychlostech, precizní vedení letounu při stoupání, trimování, ojedinělá výbava v kokpitu a hlavně stoprocentně akrobatický provoz zaručuje možnost vyzkoušet si jaké to je létat na SF-260. Všechny akrobatické manévry je možné v simulované verzi aplikovat. Model dokáže reprodukovat precizně nejen skluz a výkluz, ale také pád, zábranu pádu a především !vývrtku!. Simulaci reálné vývrtky ztěží u některého z modelů pro FS 2004 a FSX dokážete najít u soudobých freewarových nebo komerčních modelů. SF-260 od Roba Younga ji reprodukuje velmi přesně a jedno v jaké fázi pilotáže se do vývrtky dostáváte.

- zcela nový design speciálně pro FSX
- úplně modifikovaný 3D kokpit pro FSX
- 3D budíky! exkluzívně pro FSX
- 2 separované 3D kokpity (obě místa)
- 2D panel ve vysokém rozlišení
- speciální 2D lišta budíků pro VFR
- celkem 9 livrejí
- individuální implementace fce „ZOOM" pro pilotáž
- individuální implementace fce „QUICK ZOOM"
- ojedinělé řešení ovládání radionavigace/radikomunikace myší!
- grafické mapování textur v závislosti na zdroji světla
- simulace vývrtky i pádu
- STEREO zvuk ve vysokém rozlišení pro FSX
- speciální design podsvícení budíků pro IFR
- vysoce nadstandardní FPS (na každém počítači!)
- famózně plynulá animace jehel
- stoprocentní mat-fyz. model
- cheklisty součástí
- podrobný manuál o provozu letounu
- objasnění vývrtky a praktického nácviku pilotáže

SF-260 pro FSX dokáže pokračovat ve vývrtce s kniplem v neutrálu a můžete si tak vyzkoušet nejen uvedení letounu do vývrtky, ale můžete nacvičovat vybírání vývrtky bez ohledu na to, v jaké fázi pilotáže se do vývrtky dostanete. Přistávání s boční složkou větru skluzem není vyjímka! Letoun se pohodlně ovládá jak joystickem, tak berany. Velmi je doporučováno používat pedály a vzhledem k abnormální optimalizaci a vysokému průběhu FPS se tento letoun výborně hodí pro TRACKIR 4PRO a díky 3D budíkům a virtuálnímu kokpitu je tento model vyhledáván také mezi uživateli E-D technologie (E-D GLASSES). Právě tento model dokáže nejlépe ukázat, co E-D GLASSES v praxi umožňují. Samozřejmě jsme SF-260 testovali již v době pro FS 2004, nicméně nová verze pro FSX s kompatibilitou pro FS 2004 nabízí mnohem více inovací. Pokud chcete v současné době zvolit nejpokročilejší simulaci jednomotorového letounu GA, zvolte SF-260. Jsem stoprocentně přesvědčen o tom, že budete „zírat" na to, co je dnes v letecké simulaci vůbec možné. Titul exkluzívně vydává společnost Flight1 Software a tak se můžete spolehnout jak na tištěný manuál, cheklisty, tak také na vydatný obsah pokrývající obě verze simulátoru včetně všech verzí a livrejí.