Tecnam P2006T X

 
  • 1 z 18
 
Windows XP 32 SP3, Vista 32, Windows 7 32/64, Windows 8 32/64 kompatibilní. Microsoft Flight Simulator FSX SP1 a SP2 (nebo Acceleration Pack), Lockheed Martin Prepar3D Flight Simulator v1.4 a 2.x., Pentium V/2GHz, alespoň 4GB RAM (doporučujeme 8GB RAM), 512MB VRAM.
Cena 818,18 Kč bez DPH
990 Kč    
Kód produktu 1394
Kategorie Letouny
 
  • Popis
 

V prodeji: září 2014

Po úspěšném titulu TBM850, jenž si získal přízeň mnoha virtuálních pilotů, se Wilco rozhodlo pro další originální typ letounu a sice Tecnam P2006T. Italského výrobce Tecnam nějak zvlášť představovat nemusíme. Stálice jako ECHO nebo GOLF na poli jednomotorových cvičných letounů kategorie ULL defacto nastolily zájem široké veřejnosti o finančně dostupný výcvik na ULL při zachování maximální bezpečnosti letu a to  i v České republice. P2006T vychází u své konstrukce ze stejně moderní a nadčasové vize výrobce Tecnam, kdy P2006T se ve výrobě drží osvědčené koncepce aerodynamicky čisté celokovové konstrukce s převládajícími moderními technologiemi zasahující jak letové vlastnosti, design, vnitřní prostor, tak také ekonomickiý provoz, což je v případě Tecnamu vždy tím nejcennějším artiklem rozhodujícím o úspěchu této společnosti na světovém trhu. P2006T se právě díky ekonomickému provozu stává též vyhledávaným typem letounu pro výcvik MEP a IR. Cenově je toto létání dostupné i pro ty piloty, kteří potřebují řešit své vlastní peníze a v tomto případě a v této kategorii účelového výcviku si tak P2006T na trhu získal poměrně solidní pověst zejména ve výcviku MEP. Jisté je, že se výrobce se svým dvoumotorovým letounem Tecnam P2006T snaží přiblížit konkurenci a v tomto směru je zapotřebí zdůraznit, že se mu to daří zejména ve srovnání s jednomotorovými čtyřmístnými turistickými letouny. Letoun je certifikovaný pro lety za VFR i IFR v podmínkách bez výskytu námrazy. Technické parametry letounu předznamenávají nezáludné letové vlastnosti a tedy poměrně snadnou pilotáž v každé konfiguraci během letu. V tomto směru je zapotřebí zdůraznit nízkou pádovou rychlost a tím pádem snazší přiblížení a přistání včetně vysoké podélné i příčné stability a tím pádem snadno předvídatelné ovladatelnosti letounu na malých rychlostech. Dvoumotorová koncepce letounu s využitím pohonné jednotky Rotax 912S3 umožňují maximální vzletovou hmotnost 1180 kg s maximální rychlostí 287 km/h, přičemž cestovní režim počítá s rychlostí spíše 255 - 260 km/h. Tři cestující + pilota letoun dokáže snadno přepravit do destinace vzdálené až 1148 km. Lehkost provedení zaručují hliníkové materiály výrazně snižující celkovou hmotnost letounu, ačkoliv robustní design zejména z externího pohledu působí přesvědčivě. Vnitřní prostor je solidní, rozhodně však nelze v tomto směru očekávat nějaký zvláštní komfort a v tomto směru je třeba brát vnitřní uspořádání prostoru s jistým nadhledem - zejména za účelem turistiky do vzdálenějších míst s plně obsazeným letounem. Oddělení dveří pro přední i zadní sedadla sice umožňují snadnější vstup a výstup z letounu, současně však negativně působí na vnitřní hluk v kabině (čím méně dveří, tím lépe)...

 

 

- plně funkční model letounu P2006T
- vybavení ve stylu analogové instrumentace
- nespočet animací včetně animací na externím modelu
- detailní textury v HD kvalitě
- fotorealistický koncept kabiny včetně interiéru
- kvalitativní zvuková složka 
- plně funkční výbava kabiny
- možnost ovládat vše ve 3D kabině myší
- solidní základ fyziky odpovídající letovým vlastnostem P2006T
- nadpůrměrná hodnota FPS
- kompatibilní s FSX a P3D (v1/2)
- optimalizace pro podporu DX10
- bohatá a vyčerpávající dokumentace
- digitalizace provozních postupů
- možnost reálného spouštění i vypínání letounu