FTX Orbx: Melbourne INTL Version 2_ X

 
  • 1 z 27
 
YMML pro FSX z produkce Orbx představuje jednu z nejlépe optimalizovaných scenérií letišť a z plynulého průběhu fps budou nadšeni i majitelé ATHLON procesorů. Hardwarové požadavky jsou následující: FSX (SP2 doporučeno), Windows XP, VISTA, W7 kompatibilní včetně 32/64-bitové instalace OS, 2.4 Ghz procesor, 2GB RAM (4GB doporučeno), grafika 512 MB DX9 kompatibilní (doporučeno 768 MB), Microsoft.Net Framework. Doporučená scenérie z dílny Orbx pro maximální využití YMML je Australia SP3 (samostatně v prodeji).
Cena 1 073,55 Kč bez DPH
1 299 Kč    
Kód produktu 914
Kategorie Scenérie
 
 

Vývojáři Orbx představili detailní scenérii YMML (Melbourne International) pro FS již v roce 2008. Již tenkrát se stal jejich titul jedním z nejžádanějších téměř v každém koutu světa komunity FSX. Melbourne International s více než 40-ti letou historií, je totiž nejen krásné letiště, ale především se jedná o letiště, jež není jednoduché zvládnout z hlediska optimalizace pro FSX. Původní verze tak představovala značnou zátěž na požadavky hardware a tak se vývojáři rozhodli přehodnotit celou scenérii v závislosti na zpětné vazbě početné klientely. Nyní máme před sebou novou verzi letiště YMML v detailech 7cm/pixel a v dokonalé optimalizaci i pro středně výkonné počítačové sestavy.

Nová verze (Version 2) je ještě lepší než první verze a samozřejmě klíčovým prvkem této scenérie je famózní optimalizace za účelem létání jak s malými letouny, tak i s velkými. Není nutné drasticky optimalizovat detaily simulátoru FSX a přitom si můžete být jistí, že FPS (zejména na procesorech i-7) zůstane konstantně na hodnotě 25. To je ostatně i důvod, proč si dovolujeme obohatit Australia SP3 tímto význačným produktem, neboť YMML pro FSX z dílny Orbx dostaně prakticky každého především díky tomu, že můžeme létat ve vysokých detailech a užívat si tak konstantní hodnoty FPS jak během pojíždění, vzletů, či přistání.

Níže následují reakci uživatelů nové verze YMML:

"I am not sure what you have done, but the performance on my machine is BRILLIANT, compared to any previous version. I set autogen to NORMAL and turned off all options in the CP. I was getting 30 plus fps , without any of the usual spikes that cause stuttering. I then enabled all the options in the CP, and repeated similar scenarios , with the minimum fps dropping to 14 for a very short period, but the average was around 20 fps. At no time did I have excessive stuttering, and it was flyable all the time." - PC Specs: Intel Core 2 Duo E8500 @ 3.16 Ghz | GA-EP45T-EXTREME P45 Mobo | 8GB DDR3@1333 | 285GTX 1GB | Seagate 500GB HDD | Samsung 2233SW 22" LCD @1920x1080 | Antec Nine Hundred Two Ultimate Case| Noctua Cooler | Windows7 Ultimate 64-bit | nVidia Driver 190.62 | TrackIR5 | fsx.CFG untweaked

"I used for first all the options enabled and i am about at 25 fps. then i disabled the 3 GSE and the fps doesn`t change so much, maybe 5 fps, anyway it`s more fluid. At the end i disabled also the 4 cars and bus taxis, and i can fly at 35 fps, also more, depends on the angle of view." - PC Specs: AMD Athlon 64 5600 X2 Dual | ASUS M2N32-Sli-Deluxe | 2 GB DDR2 RAM 533 MHz | ATI 4870 HD X 2 crossfire | SoundBlaster Audigy 2 Platinum | 3 HD Western Digital 10k RPM 75 GB | ext HD e-sata 1,25 TB | AOL 19" monitor | ENERMAX midtower Chakra | TECNOWARE X-Typhoon 700 W | Windows XP professional

Jeden z dalších reportů uživatele používající PMDG JS41 na platformě i7 930:

"Also did some ccts in JS41 from Rwy34 as follows: Scenery Complexity: Extremely Dense, Autogen Density: Extremely Dense, aircraft ground shadows on, Airline traffic 50%, cloud draw & distance at Max, Mesh res 5m, Text res 7cm & Water Low 2.x. - Takeoff 26FPS, Abeam 22FPS, Approach 22FPS" - PC Specs: i7 930 @4.2Gz | Gigabyte X58A-UD3R |6Gb DDR3 1600 | GTX470 |WIN XP SP3 32bit | WIN 7 Ultimate 32 bit

- vysoké rozlišení textur VPD (7cm/pixel)
- 60 cm/pixel rozlišení textur zemského terénu v okolí letiště
- precizní optimalizace FPS !!!
- veškeré 3D objekty nově zhotoveny s využitím 3DSMAX
- TextureFlow technologie
- simulace pozemního servisu
- nové fotografie za účelem foto-textur letištních budov
- zemské textury terénu předefinovány
- interaktivní 3D pozemní servis
- nový ALMS systém
- implementace nového terimnálu (foto kvalita)
- více nových 3D letištních budov
- nové budovy ATC
- kompletní infrastuktura návěstí
- autentické zpodobnění širokého okolí
- ... včetně obchodního centra
- plná integrace FTX AU (Traffic 3.0.1)
- rozšíření ovládacího panelu letiště
- statické postavy letištního personálu

Médium PCCD ROM