Ground Environment X - Tropics Atlantic & Pacific

 
  • 1 z 11
 
Ground Environment X - Tropics Atlantic & Pacific nám přináší autentickou podobu textur zemského terénu a individuálně - ručně zpracovanou alokaci 3D autogenu na textury zemského terénu pro region Atlantik / Pacifik. Pokud tedy létáte i v těchto oblastech a chybí vám lepší vizuální a sourodá podoba terénu, GEX pro tento region po vzoru předchozích verzí můžeme doporučit. Hardwarové nároky jsou totožné s tím, co v základu vyžaduje FSX a v žádném případě nedochází k poklesu FPS, ba naopak. Díky reálnějšímu a sourodějšímu umístění autogenu dokáže program defacto navýšit FPS a to především díky lepší optimalizaci terénu (v podobě textur se 3D objekty - autogen). Hardwarové požadavky: Windows XP (SP2), Vista 32 bit, Windows 7 32 bit / 64 bit, procesor: 2,6 GHz Core 2 Duo, 512 MB VRAM (paměť na grafice), 1,65 GB volného prostoru na pevném disku. Internetové připojení je nutností pro instalaci titulu.
Cena 1 156,20 Kč bez DPH
1 399 Kč    
Kód produktu 1088
Kategorie Scenérie
 

Titul Ground Environment X netřeba dlouze představovat. GEX, UTEX a GLOBAL už je ohraná písnička defacto pro každého uživatele simulace FSX. Ground Environment X nám nyní přináší další rozšíření v podobě textur zemského terénu ve vysokém rozlišení - tentokrát pro region Atllantik / Pacifik. Po vzoru všech předchozích dílů této série se i v tomto případě můžeme spolehnout na vysoké rozlišení textur (1 pixel / 1 m), plnou podporu nočních textur a hlavně též typický barevný kolorit reprezentující zemský terén z ptačí perspektivy do nejmenších detailů. V případě tropického regionu se vývojáři rozhodli též představit novou technologii umístění autogenu a osídlené plochy tak vytvářejí ještě větší dojem reality. Samostatné 3D objekty autogenu byly rovněž navrženy s ohledem na tropický region. Vizuální podoba textur je navíc založena na skutečných satelitních snímcích, takže terén v simulátoru vypadá zcela auenticky.

- jednoduchá a rychlá instalace
- automatizovaná alokace textur
- vysoké rozlišení textur 1 pixel / 1 m
- autentický barevný kolorit
- podpora nočních textur
- vzhled textur založen na satelitních snímcích
- individuálně řešený autogen
- 3D objekty odpovídající danému regionu
- zhuštěné osídlené plochy usnadňují orientaci
- automatická podpora čtyř ročních období
- nenáročné na FPS
- výhradně FSX kompatibilní

Pokud jde o Ground Environment jako celek, jedná se o zásadní zásah do vizualizace zemského terénu základní verze FSX. Právě textury zemského terénu nejsou v případě základní verze FSX nějak zvlášť zajímavé, ba dokonce vůbec nekorespondují se vzhledem terénu v příslušném regionu. Na tyto otázky odpovídá Ground Environment zcela jednoznačně a dokáže tak základní verzi FSX povýšit na zcela jinou úroveň. Zemský terén je jednotný, zcela přirozený a i vzhled textur, založený na satelitních snímcích odpovídá více realitě. Individuální alokace autogenu na textury zemského terénu usnadňuje orientaci VFR a lépe rozlišuje osídlené plochy a utváří tak samostatné celky 3D měst a osad.