Lukla X

 
  • 1 z 16
 
Lukla X pro FS 2004 a FSX znamená zcela odlišnou zkušenost virtuálních i reálných pilotů a rozhodně se jedná o scenérii, která pro FS velmi dlouhou dobu chyběla. Verze pro FSX oplývá řadou podstatně vylepšených grafických detailů projevující se nejvíce na fotorealistických texturách (pořízených ze satelitních snímků) a vysokému fps prakticky na všech letounech způsobilých pro letiště Lukla. Nároky na hardware jsou naprosto minimální a pokud jste spokojeni s průběhem FPS defaultní scenérie, pak nebudete mít s animací žádný problém. Na pevném disku je zapotřebí vymezit prostor 75 MB.
Cena 1 073,55 Kč bez DPH
1 299 Kč    
Kód produktu 777
Kategorie Scenérie
 
  • Popis
 

Nepálské letiště Lukla je posvátným místem horolezců, kteří právě na tomto místě začínají výšlap na horu Mount Everest. Lukla je též z hlediska aerolinkové přepravy nejvýše položené letiště světa. Nejzajímavějším faktem ovšem je, že se jedná o velmi vytížené letiště (zejména v době aktivní horolezecké sezóny - tedy během měsíců říjen/listopad), což klade opravdu maximální nároky na techniku pilotáže i disciplínu pilotů, kteří přilétají a odlétají právě z této destinace. Přistání a vzlety z letiště Lukla je považováno za maximální výzvu a každý manévr musí být pečlivě naplánován nejen s ohledem na okolní překážky, krátkou dráhu, ale též s ohledem na nadmořskou výšku.  Ostatně v době, kdy probíhalo aktivní betatestování této scenérie pro FSX a FS 2004, i  velmi zkušení virtuální piloti - zejména během vzletů a přistání pochopili, že reál musí být opravdové drama. Vzhledem ke značnému stoupavému profilu přistávací dráhy není přiblížení na letiště z hlediska finální fáze přistávání (během podrovnání) vůbec jednoduché. Naopak vzlety z letiště jsou defacto možné jen díky tomu, že bezprostředně po opuštění konce dráhy má letoun dost času nabrat výšku během 3.000 hluboké propasti, což zaručuje dost prostoru pro dostatečné nabrání rychlosti pro stabilizovaný let. Ani pojíždění na VPD nepředstavuje lehkou záležitost. Všeobecně se má za to, že první pilotní zkušenosti jsou pro každého pilota značně frustrující, neboť každý manévr a každý pohyb letounu musí být proveden přesně v souladu s konceptem letiště a jeho využití. Včasné plánování , disciplína a maximální koncentrace často hrají rozhodující roli každého úspěšného vzletu i přistání.

- přesná reprodukce letiště Lukla vNepálu
- autentické fotorealistické textury
- přesný výškový profil VPD
- přesná elevační charakteristika překážek
- Mount Everest (včetně všech výškových táborů a helipadu)
- vzdálené plochy Phaplu, Syngboche
- individuálně zpracovaná vizualizace terénu
- dvě interaktivní mise
- autentický 3D autogen
- špičkový manuál (včetně létání vhorském terénu)
- vhodné letiště pro Twin Otter (Aerosoft)
- nenáročné na FPS
- kompatibilní sFS 2004 a FSX
- ideální scenérie pro FSX
- maximální výzva pro náročné piloty

Lukla v Nepálu představuje v simulované verzi maximální výzvu a uspět na tomto letišti může opravdu jen ten, který dokáže každý vzlet i přistání na daném typu letounu předem naplánovat. Zároveň se jedná o možnost vyzkoušet si náročné technické aspekty pilotáže letounů v členitém horském terénu. Technika pilotáže v horách se od klasické techniky pilotáže v běžných nadmořských výškách značně liší a toto je scenérie, kdy se vyplatí zakoupit i vhodnou publikaci od ASA týkající se létání v horském terénu. Rozhodně nebudete litovat už jen díky tomu, že se jedná o nádherné letiště, v dokonalém prostředí, které vyniká jak grafickým zpracováním, tak nadprůměrným průběhem FPS.