ELITE ECCO-FLYER S311 G1000 PRO LETECKÉ ŠKOLY A UNIVERZITY V PRODEJI!!!

ELITE Evolution Eco-Flyer S311 G1000 je navržen za účelem mnohostranného využití v případě nácviku jednomotorových i dvoumotorových letounů a to na jediném simulátoru v plně integrované avionice Garmin G1000 (NXi). V praxi tak získáváte možnost létat všechny typy letounů na jediném simulátoru prakticky bez omezení výbavy avioniky a ovládacích prvků. Jedná se o platformu, která je doslova „menším bráchou“ sofistikovanější úrovně klasifikace leteckého treanžéru v podobě ELITE S812 FNPT II G1000, který patří v našem případě, pokud jde o G1000 simulátor, mezi nejprodávanější platformy značky ELITE.  

Hlavní rozdíly, mezi oběma platformami, definují následující stěžejní prvky: cenová dostupnost, tedy nízká pořizovací cena a současně flexibilita využití (více různých letounů s různorodou výbavou na jediném typu trenažéru). Přitom všem však přesto splňuje následující certifikační úrovně: FAA AC61-136B AATD a také AUSTRALIAN CASA level b STD (FSD2), což v případě těchto zemí nabízí možnost využít simulátor i za účelem odlétaných hodin, které lze zapsat z příslušné licence do zápisníku letů a notnou dávku reálných hodin výcviku odlétat přímo na simulátoru.

Simulátor S311 G1000 (Eco-Flyer) nabízí dokonalý emulátor skleněného kokpitu G1000 ve vysokém rozlišení včetně podpory verze NXi (syntetické projekce terénu na PFD) a to jak pro jednomotorové, tak i pro dvoumotorové typy letounů včetně přihlédnutí k jednotlivým rozdílům ve výbavě avioniky. Odpovídající je též ostatní rozložení ovládacích prvků a to včetně plné funkce ovládání G1000. Součástí je též externí vizualizace scenérie (výhled z kokpitu do „reálného“ terénu). Navíc je samozřejmě k dispozici i samostatné instruktorské stanoviště (IOS) pro metodický výcvik žáka s intruktorem.

Celkový design simulátoru je velmi detailní, včetně kabiny, je odolný, masívní a přitom dostatečně kompaktní. Navíc výrobce zaručuje u tohoto simulátoru též dodatečnou produkci v podobě rozšíření o další moduly letounů s integrací skleněného kokpitu Garmin G1000.

 

Níže následuje přehled kompletní výbavy simulátoru Eco-Flyer S311 G1000:

  • Totálně (zcela) integrovaný systém
  • Jednomístná konfigurace uspořádání kokpitu (duál není součástí)
  • Plná podpora elektromechanického dynamického odporu na beranech (DCL)
  • Precizní ovladač směrového kormidla a diferenčních brzd (ELITE značka)
  • Plně integrovaný software avioniky skleněného kokpitu v podobě Garmin G1000 včetně ovládání
  • Syntetická vizualizace terénu (NXi)
  • Lockheed Martin Prepar 3D nebo X-Plane 11 (profesionální licence)
  • Možnost aktualizací navigační databáze i scenérie
  • Jednomotoré, nebo dvoumotorové letouny s možností přestavět ovladače ze SEP konfigu na MEP konfig
  • Standardní součástí je též jednokanálové zobrazení externí scenérie (úhlopříčka 65 palců) V případě nutnosti více kanálového zobrazení není problém za příplatek
  • Plně integrované instruktorské stanoviště IOS včetně samostatného monitoru a grafického rozhraní
  • Reálná dispozice kokpitu včetně překrytu kabiny a výhledu „z letounu do scenérie“
  • 2 roky plná záruka
  • Snadný servis a údržba v tuzemsku (lokální zajištění servisu a údržby)

 

Příplatkové položky:

  • Flexibilní a vysoce detialní zobrazení okolné scenérie (Lockheed Martin Prepar3D, X-Plane 11)
  • Možnost rozšíření až na 3 kanály zobrazení okolní scenérie (P3D/XPL11 - 3x65´´ TV)
  • Kit pro ovládání pohonné jednotky jednomotorových letounů
  • Kit pro ovládání pohonné jednotky dvoumotorových letounů
  • Vernier plynová přípusť – konfigurace 2 samostatných pák (THR, PROP, MIX)
  • Vernier plynová přípusť – konfigurace 3 samostatnýc pák (THR, PROP, MIX)
  • Možnost zhotovení individuálního loga na kabině (např. za účelem reklamy pro vaši firmu)
  • Možnost zhotovení individuální kamufláže kokpitu (např. za účelem reklamy pro vaši firmu)
  • Držák na mapové podklady (EFB, tištěné)
  • Dvou-vstupý interkom za účelem plošné metodiky nácviku komunikace s prostředky ŘLP

 

Letouny k dispozici:

  • Cessna 172 R Skyhawk
  • Cessna 172 S Skyhawk
  • Cessna 182 T Skylane
  • Cessna 206 Stationair
  • Cessna T206 Stationair
  • Diamond DA-40
  • Beechcraft B36 Bonanza

 

Dvoumotorové letouny k dispozici:

  • Beechcraft Baron B58
  • Diamond DA42
  • Beechcraft King Air B200

 

Pro koho je simulátor určen?

  • Letecké asociace a aerokluby
  • Letecké školy a organizace ATO
  • Soukromé piloty
  • FAA a EASA licencované letecké instruktory, kteří sami mohou na simulátoru provádět výcvik za úplatu a využít tak simulátor k podnikatelskému účelu !(živnost)!
  • Univerzity s mnohastupňovými programy leteckých výcviků

 

Hlavní metodicky výcvikového využití na simulátoru dle osnov a doporučení:

 VFR a procedurální výcvik 

  • Circling APP – možnost nácviku bez omezení díky exceletnímu zobrazení externí scenérie
  • Radionavigační postupy v korelaci na VOR /NDB/VOR – formálně „CVFR“
  • HSI
  • DG a VOR CDI
  • PFD
  • Procedurální výcvik před vstupem do reálného letounu pro piloty PPL jako např: pojíždění na letišti, spouštění a vypínání, techniky přistání v normálních i náročnějších meteorologických proměnlivých podmínkách (boční vítr, nárazy větru, optické iluze, nepřesná přiblížení)
  • Lety v horském terénu
  • VFR navigační přelety
  • Možnost seznámení se předem s neznámými destinacemi a příletovými i odletovými trasami
  • Nechtěné vlétnutí do mraku (VMC – to IMC)
  • Ztráta orientace
  • Pády, zábrany pádů, vývrtky
  • Garmin G1000 mechanika ovládání, seznámení se se systemem včetně PBN/LPV

 

IFR výcvik

  • IFR/IMCletecký výcvik
  • Možnost nácviku poškození či vysazení výbavy avioniky, jednotlivých přístrojů
  • Competency based IR
  • En-route IR

 

Seznámení se s letištěm a jeho uspořádáním včetně RWY a VPD

V případě Prepar3D a X-Plane 11 je k dispozici nespočet precizních add-onů letišť (destinací) včetně letištní infrastruktury, VPD, RWY, světelných systémů a návěstidel. Tyto scenérie lze bez omezení instalovat na tento typ simulátoru a získat tak naprosto unikátní nástroj k výcviku prakticky na všech význačných letištích z celého světa. Leitště pro 3D prostředí RealView za příplatek (na vyžádání).

 

Klíčové segmenty využití simulátoru

  • Bezpečnost
  • Ekologie
  • Ekonomika provozu
  • Dostupnost a komfort využití, mnohostrannost
  • Okamžitý zisk jak pro klienta, tak pro provozovatele

 

Certifikace a možnost zápisu reálných letových hodin do zápisníku letů

 

V případě FAA USA APPROVED ADVANCED ATD (níže v originálním znění legislativy):

  • Log 2.5 Hrs towards (PRIATE)
  • 20 Hrs towards (INSTRUMENT)
  • 25 Hrs towards (ATPL)
  • 50 Hrs towards (COMMERCIAL)
  • Recent Flight Experience (maintain currency)
  • Instrument Proficiency Check (Partial)
  • Instrument practical Test (Partial)

 

V případě AUSTRALIA CAT B FSD 2 AND NZ CAA APPROVED (níže v originálním znění legislativy):

  • 20 out of the 40 hours required for instrument Rating
  • Cross-country instrument flight
  • All approaches including GPS non-precision approaches
  • Recency (includes two out of the three hours per 90 days and all approaches)

 

Kontaktujte nás za účelem více podrobností, případně za účelem objednávky:

ELITE Ecco Flyer S311G1000_popis

                                                                                            

ELITE Simulation Solutions AG – pobočka Praha
Klikatá 22/41
Praha 5 – Jinonice
158 00
Česká republika
Telefon: +420 776 209 582
E-mail: m.krouza@flyelite.ch