ELITE MH-139 Agusta Westland 139 v prodeji!!!

ELITE MH 139: popis leteckého simulátoru

ELITE MH139 je jednou z novinek výrobce ELITE Simulation Solutions AG. Jedná se o otevřený typ simulátoru – kokpitu leteckého simulátoru prezentující dvoumotorový víceúčlový turbínový vrtulník Agusta Westland. Model je využíván jak pro civilní účely, tak pro vojenské účely a výcvik na tomto typu vrtulníku je tak zdaleka nejefektivnějším pro daný model v reálném světě. Simulátor  byl navržen zejména s ohledem na zcela utentický způsob pilotáže během letu bez omezení vizualizace okolní scenérie. Stává se tak jednoznačně taktickým typem simulátoru, který díky unikátní volbě technologicky pokročilého zobrazení okolní scenérie nabízí neporovnatelně vysokou úroveň výcviku techniky pilotáže ve dvojím řízení.

Nabízíme tak unikátní příležitost zařadit model Agusta Westland i do portfolia simulátorů sloužících za účelem výcviku reálných pilotů z obou sektorů (civilní i vojenský). Zpodobnění plné výbavy avioniky se zaměřuje na využití avionického kompletu EPIC PRIMUS PFD a MFD. Součástí přístrojového vybavení je též RIC, FD, NAVCOM, FUEL, MISC, AUDIO, včetně přidružených panelů PMS. 

Nulový kompromis naleznete v případě ovladačů: Cyklika, kolektiv i pedály byly navrženy přesně podle skutečného vrtulníku, včtně FT systému pro dokonalé trimování za letu. Proto, aby mohl být let co možná nejautenčitější i v rovině výcviku taktických operací, zvolili jsme v tomto konkrétním případě DOME zobrazení umožňující až 240 stupňů zakřivené polosféry pro maximalizaci využití potenciálu sledování okolního prostředí během náročných výcvikových operací. 

 Hlavní nosné prvky simulátoru, výbava:

  • Atraktivní cenová relace
  • Výrazná možnost ušetřit náklady reálného provozu skutečného vrtulníku bez ztráty efektivity výcviku
  • Autentický způsob ovládání veškeré avionické výbavy
  • Duální řízení
  • Instruktorské stanoviště
  • Vysoce realistická odezva cykliky, kolektivu i pedálů
  • Precizní fyzika letu
  • Možnost využítí za účelem nácviku VFR, IFR
  • Možnost využití za účelem taktických operací
  • Díky externí vizualizaci maximálně nekompromisní výcvik nouzových i bezpečnostních situací
  • Možnost létání ve dne i v noci
  • Možnost létání ve zhoršených podmínkách IMC
  • Možnost létání ve statických i dynamických obrazech počasí
  • Možnost létání s využitím relace METAR (reálné počasí)
  • Autentické změny denní doby včetně možnosti létat na jakémkoli typu letiště
  • Reálná navigační databáze (možnost létat na všech letištích světa)
  • Možnost simulace závad
  • VFR/IFR, komplexní přelety s GPS možností
  • Taktické operace nízko nad zemí (s využitím detailních scenérií ve vysokém rozlišení)
  • Naprostá plynulost animace během letu
  • Autentický zvuk
  • Reálná odezva ovladačů včetně trimování
  • Plně autentická středová konzole bez kompromisů výbavy
  • CASA B certifikace
  • 20 ze 40 hodin pro IFR výcvik (CASA, FAA)
  • 2 ze 3 hodin každých 90 dní za účlem REC/CONC výcviku
  • DOME scenérie zajišťující maximalizaci využití přední polosféry – sledování okolního prostředí
  • Možností je též NVG kompatibilita pro pokročilý typ výcviku
  • Relativně nízké náklady na prostor

 

Příplatkové položky:

  • Možností je též NVG kompatibilita pro pokročilý typ výcviku
  • Relativně nízké náklady na prostor
  • Možností je rozšíření externí vizulizace scenérie (v závislosti na požadavcích klienta – za příplatek)
  • Možností je též zhotovení detailních scenérií nad běžný rámec dostupného grafického zobrazení (za příplatek)
  • Možností je využití NO-STOP servisního kontraktu 365/7/24 (lokálně!), tedy opět v tuzemsku i zahraničí bez kompromisů servisu a údržby, včetně hot-linky pro obsluhu a personál výcviku
  • Externí GPS systémy (zástavbové)

Pro koho je simulátor určen?

  • Letecké asociace, univerzity, letecké školy poskytující výcvik na vrtulníku
  • Letecké organizace ATO, vojenská výcviková centra

Certifikace a možnost zápisu reálných letových hodin do zápisníku letů (v originálním znění legislativy)

 FAA APPROVED ADVANCED ATD

  • Log 2.5 Hrs towards the PRIVATE
  • Log 20 Hrs towards the INSTRUMENT
  • Log 25 Hrs towards the ATPL
  • Log 50 Hrs towards the COMMERCIAL
  • Recent Flight Experience (maintain currency)
  • Instrument Proficiency Check (partial)
  • Instrument Practical Test (partial)

CASA CAT B FSD2 & NZ CAA APPROVED

  • 20 out of the 40 hours required for Instrument Rating
  • Cross-country instrument flight
  • All approaches including GPS non-precision approaches
  • Recency (includes two out of the three hours per 90 days and all approaches

 

 

 Kontaktujte nás za účelem více podrobností, případně za účelem objednávky:

ELITE mh139_popis 

DOME_CZ

 ELITE Simulation Solutions AG – pobočka Praha
Klikatá 22/41
Praha 5 – Jinonice
158 00
Česká republika
Telefon: +420 776 209 582
E-mail: m.krouza@flyelite.ch