PC SIMULACE SOUČASNOSTI: část druhá - jak to tedy dnes vlastně vypadá? - připravujeme!

Připravujeme další pokračování tématu "PC simulace současnosti: část druhá". V článku se zaměříme na stávající trendy trhu. Zmíníme, jak je na tom dnes desktopová letecká simulace, jaké produkty jsou dnes k dispozici a co nabízejí uživatelům PC. Současně přineseme informace i o nových, doposud nepříliš medializovaných, simulátorech, které je třeba sledovat a zaměřit se musíme také na stávající "kolaps" FSW. Informace na internetu jsou v tomto ohledu poněkud zavádějící, ale tak už to bývá a nezbývá než uvést věci na pravou míru a pokusit se objasnit to, co je dnes pro zákazníka zcela podstatné. Cílem druhého pokračování je lepší orientace "v prostoru soudobé letecké simulace" a také možnost získání jistého nadhledu a zaměřit se na tuto problematiku s využitím lepší optiky zasahující výhradně r e a l i t u dnešní doby , namísto spekulací a zcela demotivujících, často trapných komentářů vydavatelů, vývojářů, "blogerů, vlogerů, jůtůberů"...ehm...Navíc se pokusíme odpovědět na některé e-maily a otázky ve stylu: "co mám teda instalovat, co mám vlastně létat, jaký add-on koupit, jaký už ne, k čemu je to, či ono, jaká jsou očekávání simulátorů X-Plane 11 a P3DV4, DCS a jak je to vlastně s VR?