Proč je ELITE XTS aktuálně nejlepší simulátor IFR?

Otázka, kterou dostáváme docela často v posledních týdnech na e-mail. Podrobnosti se dozvíte v podrobnější recenzi, ale již dnes mohu napsat, že je to zejména kvůli komplexní výbavě programu, která není padesátiprocentní, ale stoprocentní, tedy vše, co je součástí, včetně GPS GARMIN GNS 430/530/650/750 umí i PBN (Performance Based Navigation - tedy včetně LPV app). To stačí k tomu, abychom si jasně řekli hned v úvodu, že žádný ze soudobých simulátorů nenabízí stoprocentní zdrojový kód GNS 430/530/650/750. XTS Ano a to je jeden z hlavních rozdílů. Pak je to SE a současně ME, tedy možnost létat třeba plně IFR vybavenou Cessnu, Senecu nebo King Air B200 přesně podle checklistů reálných letounů. Navíc: pokud se opravdu školíte na ME (Multi Engine), není lepší simulátor než ELITE XTS, obzvlášť v případě, kdy budete ověřovat stoupavost na B58 s jedním vysazeným motorem.

Tohle není Carenado, tohle je ELITE - tedy realita bez kompromisů, tedy žádné sci-fi a v případě dvoumotorových letounů a fyziky s tím spojené, toto platí dvojnásob.... Tečka. Pak je zde k dispozici možnost projekce externí vizualizace v základu (využití více monitorů současně) včetně možnosti využití 3D grafického prostředí GenView, RealView, P3D a také naprosto nekompromisní podpora hw ovladačů ELITE včetně DCL (Dynamic Control Loading na pedálech a beranech). Provoz každého z letounů je úzce spjatý s reálnými provozními postupy - tedy můžete okamžitě využit reálné checklisty a nenajdete jediný rozdíl. Ještě nějaký dotaz?