ELITE Mel Throttle USB

 
  • 1 z 4
 

Elite Pilot Series 8.xx, Microsoft Flight Simulator 2002, Microsoft Flight Simulator 2004, Microsoft Flight Simulator X, Prepar3D, X-Plane 9 & 10. Mel Throttle USB nainstalujete a připojíte během pěti minut, přičemž v FS, X-Plane i Elite Pilot jsou všechny fce automaticky plně zpřístupněny - bez nutnosti programování - včetně vyhodnocení zpětného tahu (revers). Pokud zvážíte dostupné plynové kvadranty na trhu pro civilní létání, či metodiku výcviku s využitím desktopového simulátoru, Mel Throttle USB nabízí maximální užitkovou hodnotu za stále přijatelnou cenovou relaci.

Cena 11 975,21 Kč bez DPH
14 490 Kč    
Kód produktu 129
Kategorie Hardware
 

ELITE Mel Throttle USB se vyznačuje maximální kvalitou zpracování typickou pro značku ELITE. V praxi se jedná o ME (Multi-engine) plynový kvadrant, kterým lze ovládat jak jednomotorové, tak i dvoumotorové letouny - popř. i čtyřmotorové letouny (např. v FS a X-Plane), pokud je to zapotřebí. Ve vší podstatě je však tento plynový kvadrant vhodný pro zastoupení ovládání pístového, turbovrtulového, popř. turbínového pohonu jednomotorových až dvoumotorových letounů. V případě pístového pohonu je k dispozici klasické uspořádání zdvojeného asymetrického ovládání plynové přípusti, nastavení otáček vrtule, nastavení chudosti/bohatosti směsi. V případě turbovrtulového a turbínového pohonu vám může ovládání směsi zastoupit palivový kohout (např. u letounu King Air B200). Výhoda plynového kvadrantu spočívá též v tom, že na jeho základně najdete jak ovladač pro ovládání vztlatkových klapek, tak i podvozku.

ELITE Mel Throttle USB oceníte též v rovině kompatibility, kdy je možné jej připojit k simulátorům FS 2002, FS 2004, FSX, Prepar3D, X-Plane 9 & 10. Primárně byl však navržen pro automatickou podporu simulátoru Elite Pilot v8.xx. V simulátorech řady FS a X-Plane se uživatelům díky samostatným ovladačům v podobě softwarového modulu nabízí automatická aktivace zpětného tahu v případě, že je letoun osazen zpětným tahem motoru z hlediska matematicko-fyzikálního modelu pohonné jednotky. Znamená to, že kvadrant v případě FS, X-Plane 9 / X-Plane 10 automaticky rozpozná o jaký typ letounu se jedná a zpětný tah přiřadí zcela automaticky - bez nutnosti programování zpětného tahu v nějakém externím editoru. Tato výhoda je oproti ostatním plynovým kvadrantům naprosto unikátní a nabízí tak možnost ovládat v simulátoru téměř jakýkoli typ letounu. U simulátoru Elite Pilot v8.xx je kvadrant připraven pro všechny typy jednomotorových i dvoumotorových letounů nezávisle na typu pohonu s tím rozdílem, že software sám vyžaduje speciální kalibraci v simulátoru dle doporučené konfigurace pohonné jednotky. Navíc v simulátoru Elite Pilot v8.xx se nabízí možnost u jednomotorových letounů zastoupit též funkci vyhřívání karburátoru na pravou páku pro ovládání směsi. Tato korelace přídavných funkcí využití kvadrantu je podporována výhradně v Elite Pilot v8.xx.

Funkce:

- všechny součástí z kovu
- odolný materiál
- špičková kvalita (ELITE)
- precizní konektivita USB
- samostatné ovladače pro FS a X-Plane
- duální asymetrické uspořádání ME
- automatická podpora zpětného tahu
- spínač pro ovládání klapek
- spínač pro ovládání podvozku
- automatická podpora zpětného tahu
- snadná údržba a pozáruční servis
- možnost ovládat SE i ME letouny
- podpora pístového pohonu
- podpora turbovrtulového pohonu
- podpora turbínového pohonu
- připojení na volný USB port
- nevyžaduje externí napájení


Kompatibilita:

- FS 2002
- FS 2004
- FSX
- PREP3D
- X-PLANE 9
- X-PLANE 10
- ELITE PILOT v8.xx *


* Speciální korelace funkcí Mel Throttle možná výhradně s využitím software Elite Pilot v8.xx (www.flyelite.cz). Např. doporučená auto-kalibrace pro různorodý typ pohonné jednotky, možnost zastoupit vyhřívání karburátoru na pravou páku ovládání směsi u jednomotorových letounů pístového pohonu.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.