Level-D Simulations 767-300 ER : FS2004 VERSION

 
 
V současnosti stále nejrealističtější procedurální simulator dopravního letounu Boeing 767 pro FS 2004. Extrémní kvalita a vysoký stupeň autenticity, smysl pro detail a precizní průběh FPS!!! Bohatá dokumentace v elektronické podobě i v tištěném manuálu součástí. Simulátor je kompatibilní také s operačním systémem Windows Vista a Windows XP, Windows 7/8/10.
Cena 983,47 Kč bez DPH
1 190 Kč    
Kód produktu 264
Kategorie Letouny
 

Level-D Simulations 767-300 ER představuje vysoce detailní simulaci Boeingu 767 v prostředí FS 2004. Hlavní vztažným bodem tohoto simulátoru je především velký smysl pro detail v oblasti modelování avionických prvků, kompletní interaktivity mezi jednotlivými systémy a replikantní model palubního počítače FMC. Za projektem stojí vývojáři, kteří kdysi pracovali pod hlavičkou firmy Wilco Publishing – belgická vydavatelská softwarová společnost, která kdysi vydala prestižní titul 767 Pilot In Command pro Microsoft Flight Simulator 2000. Po čase se však větší část vývojářů rozhodla přejít pod hlavičku společnosti Flight 1 Software a tiše pracovala na pokračování úspěšného prouduktu 767 Pilot In Command, který se bohužel z hlediska technologického konceptu nedočkal remake pro verzi FS 2004. Několik dlouhých let usilovné práce, se nakonec vývojářům Level-D Simulations mnohonásobně vyplatilo, neboť minulá verze LEVEL - D SIMULATIONS 767-300 patří i dnes k nejprodávanějším civilním simulátorům letounu Boeing 767. Fakticky je z hlediska prodeje značka Level-D dokonce úspěsnější než P.M.D.G. 

Dnes lze tedy konstatovat, že LEVEL-D SIMULATIONS 767-300 ER je konečně k dipsozici v této nové verzi i pro Microsoft Flight Simulator X


Možnosti, které simulace nabízíí:

Detailní grafické zpracování externího modelu:

Celý exteriér letounu je zpracován v detailním GMAX provedení, přičemž nejvíce vás překvapí vysoká míra kvalitně animované mechanizace. Defacto každá pohyblivá součást modelu je v simulátoru skutečně animována včetně plně funkčních stěračů (dvě rychlosti animace) předního výhledu z kabiny. 3D model je potažen detailními 32-bitovými DXT3 texturami a skutečně se reálné 767 podobá ze všech komerčních letadel nejvíce. Graficky nelze modelu vůbec nic vytknout a velmi dlouhou dobu strávíte přepínáním mezi externím a interním zpracováním abyste se nabažili špičkových grafických detailů z každého úhlu pohledu - zejména vzlety a přistání v této nové verzi FSX nabízejí zcela nový nepoznaný zážitek …

Letový model:

Právě letový model patří mezi další stěžejní prvky této simulace. Do vývoje letového modelu, který by přinesl autentický feedback, jak z hlediska automatizovaných úloh – let na autopilota včetně možnosti využít pokročilých režimů FMC, tak take z hlediska “hands on” pilotáže, bylo investováno nejvíce času. Jedná se o matematicko-fyzikální model, který byl v každém ohledu zpracováván pod taktovkou reálných dopravních pilotů, z nichž několik se na vývoji modelu dokonce podílelo přímo od začátku až do konce včetně betatestingu. Letový model obsahuje naprosto přesné proporce vycházející jak z letové příručky, tak ze zkušeností reálných pilotů. Model byl zpracován takovým způsobem, abyste si jeho odlišnosti dokázali vychutnat též v případě začlenění centráže do letových charakteristik. Největším přínosem je však míra optimalizace animace v reálném čase. Díky tomu, že model neklade absolutně žádné nároky na FPS (jak z pohledu 2D, tak také z pohledu 3D), lze právě 767 označit za nejlepší “hands on” matematicko-fyzikální model Boeingu, který je dostupný pro Microsoft Flight Simulator. Tento fakt funguje jak ve verzi FS 2004, tak především v této nové verzi pro Microsoft Flight Simulator X. Nejen interakce s novým rozhraním počasí, ale celkově naprosto čitelný letový model i během pilotáže bez využití autopilota (hands-on). Technologicky je v tomto smyslu nová verze FSX s FS 2004 neporovnatelná a tak se můžete spolehnout na větší měřítku zpětné vazby právě v součinu s FSX.

Avionické systémy, FMC:

Celkově je součástí modelu defacto každý subject ovládání reálného letounu, odchylky od reálné předlohy jsou naprosto minimální. O tom nakonec detailně pojednává take časopis PC PILOT č. 35, ve kterém je právě srovnání reality se simulací (767) věnováno celé jedno téma, které zpracoval sám dopravní pilot a kapitán David Barrington, který se nejvíce podílel na vyladění většinových systémů 767 pro tuto simulaci. David Barrington hodnotí tento simulator velmi pozitivně a v této souvislosti právě poukazuje na to, že se vývojářům podařilo implementovat téměř vše podstatné i méně podstatné. Samostatnou kapitolou je vyčerpávající model palubního počítače FMC. Nemá smysl psát, co vše je součástí, stačí pouze dodat, že veškeré systémy a jejich ovládání je pokryto ve vyčerpávající dokumentaci v .PDF čítající vice než 177 stran (format A4). Ze zkušeností vyplývá, že FMC v podání Level D je oproti P.M.D.G. verzím na mnohem vyšší úrovni reálného použití.

2D instrumentace a 3D virtuální kokpit:

Pokud bychom měli zhodnotit samotnou vizuální stavbu 2D kokpitu I 3D interaktivního virtuálního kokpitu, pak musíme konstatovat, že vše má typickou fotorealistickou povahu a že jsou všechny systémy včetně indikací ,plně funkční a dokonale čitelné. To same platí v případě 3D virtuálního kokpitu, který je tak detailní, že vám umožňuje pilotovat model letounu výhrazně z pohledu 3D (obzvlášť v případě “hands on” pilotáže). V souvislosti s 3D virtuálním kokpitem musíme zdůraznit to nejhlavnější a tím je OPTIMALIZACE ANIMACE. Letoun neklade absolutně žádné zvýšené hardwarové nároky na provoz a to I za zhoršených podmínek IMC včetně nastavení 3D oblačnosti na vyšší detaily. Tuto zkušenost oceníte i v případě této nové verze pro FSX.

Radionavigační a radiokomunikační systémy:

Opět kompletně modelovány a v provedení nejvyšší možné kvality. V tomto případě je též nutné poukázat na mluvené hlášky posádky: obsah čítá mnoho různých frází týkající se spolupráce během ovládání úkonů včetně spouštění mašiny a procedury vytlačování.

Zvuk:

Tak jako grafická složka, vás velmi mile překvapí též celistvé ozvučení simulace. Zvuk je na mnohem vyšší úrovni, než je tomu např. u simulace 737 od P.M.D.G. – obzvlášť v případě zvukové odezvy režimů v souvislosti s ovládáním motorů, hlášek v kokpitu a zvukového doprovodu systémů v kabině. Totéž platí o vzletech a přistání, kdy můžete rozlišit i více složek zvukových efektů současně a bez rušení.

767 od Level-D Simulations považuje simulátorová veřejnost doposud za nejzdařilejší simulaci Boeingu 767 pro Microsoft Flight Simulator. Tato nová verze přináší navíc řadu inovací spojených s přepracovanou verzí pro FSX a též se můžete spolehnout na kompatibilitu titulu s operačním systémem Windows Vista (XP rovněž možností).  Překvapí vás vysoce výkonný model FMC s řadou nových simulovaných režimů (DIVERT), simulující též reálné snosy větru, SID/STARS modifikované přiblížení,  VNAV, včetně výkladu ekonomického provozu a souvisejících režimů. Jednotka AFDS obsahuje přesnou simulaci automatického přistání (AUTOLAND), reálnou odezvu FD (Flight Director) a mnoho dalších dílčích prvků, které vás v každé vteřině letu utvrzují v tom, že smysl pro detail byl hlavní myšlenkou a zároveň pilířem celé simulace. 

Prakticky neexistuje nic, co bychom v tomto případě měli vývojářům vytknout. Snad jen, že by to chtělo vice času, neboť tato simulace 767 je velmi návyková právě proto, že neklade žádný odpor plynulé animaci a konstantní úrovni FPS. FS 2004 je stále platforma, která je mezi uživateli rozšířená a tento typ Boeingu v tomto zpracování je stále jedním z nejlepších titulů, který lze do FS 2004 instalovat.

Médium PCCD ROM