ELITE BW ENSTROM 480 je ojedinělým simulátorem pro komplexní výcviky na vrtulníku ENSTROM 480 nejen za IMC podmínek!

ELITE BW Enstrom 480: popis leteckého simulátoru

Enstrom 480 je jedním z inovativních simulátorů pro výcvik pilotů vrtulníku prováděný na vrtulníku Enstrom 480. V praxi se jedná o statický typ simulátoru osazený duálním řízením s podporou DCL (elektromechanické odezvy ovladačů), plným výbavením avioniky pro létání IFR a také integrovaným kokpitem. Trenažer je dodáván s naprosto revolučním pojetím externí vizualizace scenérie s využitím projekčního plátna typu „DOME Visual Systém“ umožňující vizualizaci externí scenérie v rozsahu 180 až 300 stupňů přední polosféry. Tento typ vizualizace je vhodný zejména pro taktické operace pilotáže vrtulníku za VMC podmínek včetně nácviku autorotace, bezpečnostních i nouzových situací a je standardní součástí dodávky simulátoru. Celý komplet splňuje certifikaci CASA FSD2 CAT B a FAA AATD.

Sdružené ovladače páky cykliku, kolektivu i pedálůu jsou skutečnou replikou duálního řízení Enstrom 480. Letový model byl naprogramován do nejmenších detailů a přechod do reálného kokpitu skutečného vrtulníku Enstrom 480 tak žákům/pilotům nečiní žádné potíže. Středová konzola na zemi je osazena typickou avioniku daného typu včetně všech navigačních přístrojů a GPS (GNS 430, popř. GTN 650). Kabina z laminátu je odvozenou replikou skutečného vrtulníku Enstrom 480 včetně vstupů. Pro provoz simulátoru doporučujeme půdorys místnosti o následujících rozměrech: 3.5 metrů x 3.5 metrů. Tak jako v případě každého našeho simulátoru, tak i na tento poskytujeme záruku (v tomto konkrétním případě 12 měsíců) a dokážeme se postarat o servis a údržbu v režimu 24/7/365.

 

Jaké jsou hlavní přednosti a vybavení tohoto typu simulátoru?

  • Výrazné! snížení nákladů na provoz reálného typu vrtulníku
  • Individuálně zhotovený simulátor dodávaný jako komplexní řešení na klíč
  • Přispění vyšší bezpečnosti výcviků pilotů vrtulníků
  • Bezpečné řešení pro teoretické i praktické ukázky v duálu před vstupem do reálného vrtulníku
  • Možnost komerčního využití a zvýšení prestiže firmy
  • Stoprocentní úspěšnost výcviku, lepší výchozí podmínky pro studenty
  • Možnost zajištění lokálního technického dohledu, servisu a údržby včetně aktualizací
  • Vysoká kvalita produktu, celková odolnost, mnohostrannost využití
  • Možnost využít k výcviku VFR, IFR i taktickým operacím v malých výškách nad detailním terénem
  • Více než 22.000 letišť z celého světa
  • Duální řízení
  • DCL integrace autentické silové odezvy na řídích prvcích
  • Autentický kokpit z laminátu
  • Stoprocentní výbava avioniky a systémů
  • Možnost simulací závad a poškození
  • Detailní rozhraní pro volbu statických, dynamických podmínek počasí – včetně importu relací METAR
  • Precizní letový model
  • Špičkové ovladače
  • Komplexní výbava pro létání za VFR, IFR
  • Integrace zástavbových GPS systémů
  • Precizní zpodobnění okolní scenérie a špičková technologie externí vizualizace
  • Instruktorské stanoviště
  • Možnost využití podpory EFB prostředků
  • Za příplatek je možné dodat verzi s integrací avioniky GARMIN 1000 (vyžádejte si více inoformací, nelze kombinovat analogové přístroje a G1000, neboť dodáváme reálnou avioniku G1000 pro daný typ vrtulníku (Enstrom 480)

 

Pro koho je simulátor určen?

  • Letecké asociace, univerzity, letecké školy poskytující výcvik na vrtulníku
  • Letecké organizace ATO

Certifikace a možnost zápisu reálných letových hodin do zápisníku letů (v originálním znění legislativy)

FAA AATD (USA)

  • Up to 15% towards Private Pilots Certificate, flight training time equating to 2.5hrs under part 61.
  • Maximum credit up to 40% of the required course hours for aninstrument rating, equating to 20hours under part 61
  • Combined Private Pilot Certificate and Instrument rating 20 hours under part 61.
  • Up to 20% toward Commercial Pilot Certificate flight training time, equating to 50 hours under part61.
  • Instrument rating25 hours Airline Transport Pilot.
  • Up to 25% toward Airline Transport Pilot Certificate flight training time, equating to 25 hours underpart 61.
  • Up to 5% toward Flight Instructor Certificate flight training time, equating to 1.25 hours under part61.
  • Up to 5% toward an Instrument Flight Instructor Certificate flight training time, equating to .75 hoursunder part 61.
  • Up to 5% toward flight training of an approved course.
  • Recent Flight Experience to maintain currency.
  • Partial instrument and proficiency check and test.

CASA FSD2 cat B (Australia)

  • Instrument Rating credits
  • 20 hours of the 40-instrument time required for an instrument rating.
  • DME and GPS arrival
  • 15 hours cross country time.
  • Recency
  • 2 hours (of the three) instrument time requirements every 90days.
  • NDB, VOR, ILS, GPS/NPA, DME, or GPS arrival.
  • One-hour instrument time in 90 days for single pilot recent experience requirements.
  • Renewal
  • NDB, VOR, ILS, LLZ, GPS/NPA Airline Pilots Certificate 100 hours out of 1500 aeronautical experience.
  • Airline,Commercial and Private Pilots, flight crew reviews.

 

  

 

Kontaktujte nás za účelem více podrobností, případně za účelem objednávky:

ELITE_Enstrom 480 Brochure_CZ

ELITE_DOME_CZ

ELITE enstrom480_popis_simulátoru  

 

ELITE Simulation Solutions AG – pobočka Praha
Klikatá 22/41
Praha 5 – Jinonice
158 00
Česká republika
Telefon: +420 776 209 582
E-mail: m.krouza@flyelite.ch

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.