ELITE Ecco-Flyer S311 EASA certifikovaný typ FNPT II SEP a MEP pro letecké školy a univerzity v prodeji!!!

ELITE Ecco Flyer S311: popis nejprodávanějšího certifikovaného leteckého simulátoru kvalifikace FNPT II

ELITE Evolution Eco-Flyer S311 je navržen za účelem mnohostranného využití v případě nácviku jednomotorových i dvoumotorových letounů a to na jediném simulátoru. V praxi tak získáváte možnost létat všechny typy letounů na jediném simulátoru prakticky bez omezení výbavy avioniky a ovládacích prvků. Výhoda tohoto řešení spočívá ve variabilitě využití v reálném výcviku na typu zařízení klasifikace FNPT II a to v podobě plně certifikovaného zařízení dle požadavků CS-FSTD(A) - EASA certifkovaný simulátor určený k profesionálnímu výcviku pilotů v soukromých leteckých školách, ATO organizacích, univerzitách. V praxi lze provádět IFR výcvik na jednomotorových i dvoumotorových letounech (SEP / MEP). Současně se jedná o typ zařízení s nejnižší pořizovací cenou v EU a USA. Nejnižší cena na trhu je garantována a právě toto všestranné zařízení si tak může dovolit prakticky každá letecká škola v ČR, neboť investice spojená s pořízením simulátoru je oproti jiným typům zařízení výrazně nízká.  

Simulátor S311 Eco-Flyer nabízí dokonale čitelné instrumentační panely ve vysokém rozlišení, detailně zosobněnou reprezentaci a ovládání avionické výbavy Bendix/King Silver Crown PLUS včetně nejaktuálnější verze autopilota GFC-500 - opět jak pro jednomotorové, tak i pro dvoumotorové typy letounu včetně přihlédnutí k jednotlivým rozdílům ve výbavě avioniky. Odpovídající je též ostatní rozložení ovládacích prvků a to včetně plné funkce ovládání reálné GPS výrobce GARMIN GTN 650/750. Externí vizualizace scenérie (výhled z kokpitu do „reálného“ terénu) může být vyřešen v podobě plátna (zakřivené plochy typu "curved screen"), ale také s využitím jedné či více obrazovek.  Navíc je samozřejmě k dispozici i samostatné instruktorské stanoviště (IOS) pro metodický výcvik žáka s intruktorem.

Celkový design simulátoru je velmi detailní, včetně kabiny, je odolný, masívní a přitom dostatečně kompaktní. Navíc výrobce zaručuje u tohoto simulátoru též dodatečnou produkci v podobě rozšíření o další moduly letounů a výbavy avioniky. V tuzemsku jsme dodali, uvedli do provozu a úspěšně certifikovali celkem 3 tyto simulátory. Vyžádejte si reference ještě dnes! 

 

Níže následuje přehled kompletní výbavy simulátoru Eco-Flyer S311:

  • Totálně (zcela) integrovaný systém
  • Jednomístná konfigurace uspořádání kokpitu (duální ovládání není součástí integrace)
  • Plná podpora elektromechanického dynamického odporu na beranech i pedálech (Dynamic Control Loading)
  • ELITE Pilot jako výchzí programový základ (SW ovládající matematicko-fyzikální model, avionické vybavení, prostředky IOS včetně FDR)
  • Prepar3Dv5 pro zobrazení vizualizace terénu i proměnlivých podmínek počasí
  • Možnost aktualizací navigační databáze Jeppesen
  • Jednomotoré, nebo dvoumotorové letouny s možností přestavět ovladače ze SEP konfigurace na MEP konfigurace během pár minut
  • Integrace reálné - originální GPS výrobce GARMIN GTN 650 nebo GTN 750 umožňující nenovější trendy IFR létání včetně možnosti létat všechny typy přístrojových přiblížení 
  • 8.33 khz odskok na COM2 FRQ v případě Bendix-King Silver Crown PLUS
  • Plně integrovaný autopilot včetně FD (GFC-500) - špičková simulace a možností autopilota bez kompromisů
  • Možnost provozu analogových přístrojů a skleněného kokpitu na obou konfiguracích (SEP a MEP) na jediném typu zařízení
  • Plně integrované instruktorské stanoviště IOS včetně samostatného dotykového monitoru a grafického rozhraní
  • Reálná dispozice kokpitu včetně překrytu kabiny a výhledu „z letounu do scenérie“
  • 2 roky plná záruka
  • Průběžné modulární vylepšování v ceně (prostředky a fce IOS, avionické vybavení, ergonometrické řešení v podobě nástaveb)
  • Servis a údržba v režimu 365/7/24 ("at any time") - tedy non-stop v tuzemsku (lokální zajištění servisu a údržby)
  • Lokální zajištění ročních auditů před inspektory ÚCL
  • Lokální zajištění správy a managementu subjektivních i objektivních testů (QTG)
  • FNPT II dodáváme včetně veškeré dokumentace a v ceně je též plnohodnotný QUALITY MANUAL pro inspektory ÚCL o zařazení FSTD do provozu

 

Další výbava a možnosti rozšíření:

  • Možnost instalace detailních letišť nad rámec generického prostředí Lockheed Martin Prepar3D
  • Možnost rozšíření až na 3 kanály zobrazení okolní scenérie (P3D - 3x 65´´ TV) v případě, že nežádáte projekci na zakřivenou plochu plátna
  • Kit pro ovládání pohonné jednotky jednomotorových letounů (Arrow IV, C-172 RG)
  • Kit pro ovládání pohonné jednotky dvoumotorových letounů (Seneca III, Baron 58)
  • E500 skleněný kokpit (možnost EFIS, skleněného kokpitu na bázi G500/600)
  • Vernier plynová přípusť – konfigurace 2 samostatných pák (THR, PROP, MIX)
  • Vernier plynová přípusť – konfigurace 3 samostatnýc pák (THR, PROP, MIX)
  • Možnost zhotovení individuálního loga na kabině (např. za účelem reklamy pro vaši firmu)
  • Možnost zhotovení individuální kamufláže kokpitu (např. za účelem reklamy pro vaši firmu)
  • Držák na mapové podklady (EFB, tištěné)
  • Dvou-vstupý interkom za účelem plošné metodiky nácviku komunikace s prostředky ŘLP
  • Možnost využití iPADU jako přenosného IOS, anebo EFB s podporou nejrůznějších aplikací (ForeFlight, GarminPilot, SkyDemon, apod..)

 

Letouny k dispozici:

  • Piper Archer III
  • Piper Arrow IV
  • Cessna 172 RG

 

Dvoumotorové letouny k dispozici:

  • Piper Seneca III
  • Beech Baron B58

 

Pro koho je simulátor určen?

  • Letecké asociace a aerokluby
  • Soukromé letecké školy a organizace ATO
  • Soukromé piloty
  • FAA a EASA licencované letecké instruktory, kteří sami mohou na simulátoru provádět výcvik za úplatu a využít tak simulátor k podnikatelskému účelu !(živnost)!
  • Univerzity s mnohastupňovými programy leteckých výcviků

 

Hlavní metodicky výcvikového využití na simulátoru dle osnov a doporučení:

 VFR a procedurální výcvik

  • Circling APP – možnost nácviku bez omezení díky exceletnímu zobrazení externí scenérie
  • Radionavigační postupy v korelaci na VOR /NDB/VOR – formálně „CVFR“
  • HSI
  • DG a VOR CDI
  • PFD
  • Procedurální výcvik před vstupem do reálného letounu pro piloty PPL jako např: pojíždění na letišti, spouštění a vypínání, techniky přistání v normálních i náročnějších meteorologických proměnlivých podmínkách (boční vítr, nárazy větru, optické iluze, nepřesná přiblížení)
  • Lety v horském terénu
  • VFR navigační přelety
  • Možnost seznámení se předem s neznámými destinacemi a příletovými i odletovými trasami
  • Nechtěné vlétnutí do mraku (VMC – to IMC)
  • Ztráta orientace
  • Pády, zábrany pádů, vývrtky

 

IFR výcvik

  • Komplexní výcvik IFR na SEP a MEP
  • Možnost nácviku poškození či vysazení systémů včetně jednotlivých přístrojů
  • Competency based IR
  • En-route IR

 

Seznámení se s letištěm a jeho uspořádáním včetně RWY a VPD

V případě Prepar3D je k dispozici nespočet precizních add-onů letišť (destinací) včetně letištní infrastruktury, VPD, RWY, světelných systémů a návěstidel. Tyto scenérie lze bez omezení instalovat na tento typ simulátoru a získat tak naprosto unikátní nástroj k výcviku prakticky na všech význačných letištích z celého světa. 

 

Klíčové segmenty využití simulátoru

  • Bezpečnost
  • Ekologie
  • Ekonomika provozu
  • Dostupnost a komfort využití, mnohostrannost
  • Okamžitý zisk jak pro klienta, tak pro provozovatele
  • Nízká pořizovací cena
  • Lokální zastoupení servisu a údržby
  • Komplexní převzetí odpovědnosti za provoz FSTD před inspektory ÚCL (certifikace, školení, roční audity před inspektory ÚCL)

 

Certifikace a možnost zápisu reálných letových hodin do zápisníku letů

Maximum credits EASA CS-FSTD (A) FNPT II

  • Log 5 Hrs Basic training towards PPL
  • Log 40 Hrs Instrument training towards ATP (Integrated)
  • Log 40 Hrs Instrument training towards CPL / IR (Integrated)
  • Log 5 Hrs Instrument training towards CPL (Integrated / Modular)
  • Log 5 Hrs Basic Instrument training towards IR (Modular)
  • Log 35 Hrs Instrument training towards IR-SE (Modular)
  • Log 40 Hrs Instrument training towards IR-ME (Modular)
  • Log 25 Hrs Instrument training towards IR-SE (Competency-based Modular)
  • Log 30 Hrs Instrument training towards IR-ME (Competency-based Modular)
  • Log 25 Hrs Experience towards ATPL
  • Log 50 Hrs IFR Experience towards FI
  • Log 5 Hrs Instrument Instructor training / Flight Instructor training towards FI
  • Log 10 Hrs Instructor Training towards IRI
  • Log 3 Hrs Instructor Training towards STI

 

 

 

 

Kontaktujte nás za účelem více podrobností, případně za účelem objednávky:

ELITE Ecco Flyer S311_popis (upřesňující popis zohledňující i necertifikovanou verzi)

ELITE Simulation Solutions AG – pobočka Praha
Klikatá 22/41
Praha 5 – Jinonice
158 00
Česká republika
Telefon: +420 776 209 582
E-mail: m.krouza@flyelite.ch