V současné době nás v případě výrobce ELITE Simulation Solutions AG očekává celá řada inovací, z nichž můžeme zmínit pokročilý letový simulátor ELITE S923 FNPT II MCC reprezentující technicky vysoce pokročilou simulaci modelu turbovrtulového letounu King Air B200. Jedná se o FNPT II MCC simulátor, tedy zdvojené řízení je v základní výbavě simulace. Rovněž báze skleněného kokpitu založeném na avionice GARMIN 500 a také vestavba reálné GPS GTN650 nebo GTN 750. Inovace zasahuje zejména SBAS (PBN a LPV možnosti) v soudobé přístrojové navigaci a samozřejmě též nekompromisní fyziku a vysoce detailní a kvalitní dílenské zpracování simulátoru.
Simulátor dodáváme jako plně EASA certifikovaný trenažér FNPT II MCC a opět se můžete spolehnout, že v tomto případě dokážeme nabídnout nejen certifikaci simulátoru v tuzemsku dle EASA, školení a zaškolení, ale také non-stop lokální technickou podporu, kdy poskytujeme non-stop dohled, či servis a bdíme tak nad naprosto bezproblémovým provozem tohoto simulátoru v tuzemsku. Jedná se o nekompromisní typ trenažéru FNPT II MCC splňující nejnáročnější požadavky soudobého trendu výcviků zasahujících od začátků přístrojové kvalifikace IR až po ATP včetně CRM a MCC.
Simulátor navíc umožňuje modulární řešení, kdy na jediném zařízení můžete létat více letounů současně: základem Je letoun King Air B200 (MCC) s výbavou analogových přístrojů, popř. s nástavbou EFIS B/King EFS 40/50, dále je pak možné na témže letounu provozovat skleněný kokpit založený na G500/600 včetně párování s GPS GTN 650/750 (včetně SBAS, PBN - LPV). Kromě toho je možné na tom samém simulátoru současně létat ještě následující letouny: Cessna 172R, Seneca III, Beechcraft Baron G58 - u obou dvoumotorových letounů platí též možnost využití analogových přístrojů současně s EFIS v podobě G500/600. V neposlední řadě je možné létat Pilatus PC-12 a splnit tak požadavky výcviku na jednomotorovém turbínovém letounu - SET (Single Engine Turbine). Takže ještě jednou: na tomto simulátoru můžeme provozovat více letounů současně a splnit tak následující:
- SEP (Single Engine Piston - Cessna 172R)
- MEP (Multi Engine Piston - Beech Baron G58, Piper Seneca III)
- SET (Single Engine Turbine - Pilatus PC-12)
- MET (Multi Engine Turb/Prop - King Air B200)
- ....včetně MCC
- ....tento simulátor lze rovněž dodat jako samostatný typ simulátoru FNPT II MCC výhradně jen s podporou letounu King Air B200 NG
Simulátor splňuje následující cerfitikace: EASA, FAA, CASA, SA CAA, DGCA
Nejčastější typy prováděných výcviků: PPL až ATP, dle FNPT II MCC využití / včetně CRM/MCC
Pokud vás zajímají specifikace simulátoru, či další podrobnosti, popř. konkrétní nabídku, vyžádejte si tyto informace u nás na e-mailu: info@flyelite.cz . Níže přikládáme více záběrů z aktuálního simulátoru v ostrém provozu. Podrobnosti o dalších podporovaných letounech připravujeme na podzim tohoto roku. Pro více informací nás rovněž neváhejte kontaktovat obratem na e-mailu: info@flyelite.cz .
Leták ke stažení: S923_cz